zondag 10 februari 2008

Inhoud van mijn "Just me" boek

Afgelopen week ben ik bezig geweest om de fotos te scrappen voor in mijn "Just Me" boek , achterstallig want het is van vorig jaar !! oeps!
Deze pagina is aan het begin met een iets bewerkte foto.
Gemaakt op het strand in Katwijk toen we een dagje gingen shoppen en natuurlijk ook scrapspulletjes inslaan bij Corien in haar winkel.
Heerlijke dag gehad en onwijs veel foto`s gemaakt van Jan voor de workshop die we gingen doen .












Deze zijn gemaakt in de zomervakantie toen we ook een dagje naar Praag zijn geweest . Voor ons al de derde keer en nog nooit de Lush winkel tegen gekomen !
Ze verkopen alleen maar biologische zeep , champoo , badballen , créme`s enz .
Heb gelijk maar de favo zeepjes en champoo ingeslagen!
Echt een aanrader deze winkel !




Workshop in Katwijk , hartstikke leuke dag gehad samen met Dinie een vriendin .
Onze eerste keer,dus was het wel ff wennen want het gaat in een razend tempo !
We zijn ook nog ff op de foto gegaan met Corinne Delis die de workshop met het boekje heeft gedaan en nog een freestile.















Deze pagina gaat over ons jaarlijks dagje uit naar de zwarte markt in Beverwijk .
Natuurlijk slaan we de turkse pizza niet over en onze vaste stand met al die lekkere nootjes !!!!


Geen opmerkingen: