maandag 18 februari 2008

vier nieuwe pagina`s "just me" boek.

Gisteren en vanmiddag weer lekker aan het scrappen geweest ! Het ging best wel snel deze keer anders ben ik nogal lang bezig om het juiste papier te vinden ..... niet dat ik te weinig heb ....in tegendeel ! :) Ik probeer ook om het papier wat al een tijdje ligt op te maken en met zo`n boek is het wel handig om resten op te maken . De pagina`s zijn ook niet zo groot : 19 bij 25 cm.
De onderste twee gaan over Intratuin in Lochem , ben daar samen met Corien geweest om giga veel foto`s te maken van al die mooie opstellingen die ze daar hebben. Corien ook druk met foto`s maken , hoe veel heb je er al ?
Deze twee gaan over ons weekendje weg naar Leiden afgelopen November .
Jan en ik doen dat graag, ff lekker saampjes eruit , de kids kunnen zich ondertussen prima alleen redden . We zijn eerst naar de Crea beurs geweest in Rijswijk , scrap spulletjes inslaan !:)
s`avonds héérlijk gegeten in Noordwijk bij een restaurantje "Binnen op zee" , toen nog ff bij Corien en Wil een bakkie koffie gedronken, en haar kittens kijken, wat een schatjes !
Zondag vroeg op pad gegaan door Leiden , wat een mooie stad is dat ! Het was nog erg rustig dus kon ik goed foto`s maken zonder dat er ladingen mensen op staan !!!
We zijn een steegje ingelopen en daar heb ik de foto met de fiets gemaakt , op de Burcht is deze onderste gemaakt met prachtig uitzicht over de stad .
Na een fikse plensbui zijn we verder gelopen , veeeeeel foto`s gemaakt , en ff shoppen !




XXXX BEA


3 opmerkingen:

Just-Dinie zei

hallo bea.
ben wel de ramen aan het lappen,maar even tussendoor een bakkie doen,en even kijken bij just me en ze heeft er al weer nieuwe foto's op staan.
leuke foto's, moet je ook tijd voor hebben he.

liefs .....dinie.....

Corien zei

he die foto van mij heb ik nog nooit gezien, mail es ff door. Enne heb je toestemming om die te plaatsen??HAHAHA

anneke zei

hoi Bea
leuk zeg, wat je allemaal maakt! en een geweldig kapsel hoor!!
groetjes anneke