woensdag 25 juni 2008

Ben getagd !

.
.
Dank je wel Wiebine !
Het is nu de bedoeling dat ik wat vragen ga beantwoorden en deze verder ga taggen naar 5 andere mensen .
En dat valt niet mee want er zijn al heel wat getagd .....!
Hier komen ze dan :

10 jaar geleden :
Ha ha toen was ik nog lekker jong , kids nog klein en beredruk daarmee .
Begon met wat te werken buitenshuis want Manon was toen 5 jaar en kon het wel .
.
vijf dingen die ik vandaag moet doen :
Het eerste is al gedaan , toilet en badkamer gedaan.
Verder nog stofzuigen , kamer soppen , kids helpen met folders ,naar de scrapwinkel (alwéér ?) en scrappen ?
.
Wat lust ik graag :
Nou wat lust ik eigenlijk niet ... !
Het allerlekkerste is wel chocolade qua zoetigheid , verder ben ik gek op fruit , mozzarella met tomaat , pizza , pasta`s , lemper , en nog véél meer !
.
Wat zou ik doen als ik miljonair was :
Stoppen met werken , en heel veel reizen !
.
Plaatsen waar ik eerder heb gewoond:
Ben geboren in Assen maar daar weet ik niets meer van , want toen ik 2 jaar was zijn we verhuist naar Apeldoorn .
Hier zijn we 3x verhuist , en met Jan samen 2x . Begonnen in een flatje en nu wonen we al weer 18 jaar hier .
.
En dan nu de volgende die ik taggen :
Ria
Chantal ( chantie)
Marjolijn
Veronica
Annemiek
Veel succes dames , hoop niet dat jullie al eens eerder zijn getagd ?

Geen opmerkingen: