donderdag 10 juli 2008

my favourite Parfume

.
.


Het is al weer 4 maanden geleden dat ik dit album heb gemaakt over mijn favo Parfum`s .
En ik heb de foto`s ervan opgestuurd naar CMF, kreeg daarop een standaard brief , afgelopen maand nog maar eens even een mailtje gestuurd , en weer een standaard terug !
Dus ze zullen er wel niets mee willen doen , en nu vind ik het wel tijd om het hier te plaatsen .
Het is van chipboard gemaakt , dik ingesmeerd met gesso en er verschillende stempels in gedrukt , goed laten drogen !
Bewerkt met roze en blauw en goudkleurige chalk , en elke pagina is omlijst met een zwarte dikke pen .
Verder tule gebruikt , bloemetjes , kantjes , 3d paint , stempels , ook op katoen enz
Wilde het een beetje rustig houden en ook een beetje chique , vandaar het gouden kleurtje!


Echt mijn allereerst dure parfum wat ik ooit heb gekocht !
Helaas is deze niet meer te krijgen , heb al eens een mail gestuurd die over de halve wereld is gegaan en uiteindelijk een telefoontje gekregen dat het echt niet meer bestaat !
Gelukkig had ik voor die tijd enkele flesjes ingeslagen en kan er nu nog van genieten !




LLLLLLeeeelleellle lelelelel laura !
Oh en deze is ook zooooooo lekker !!!!




Van Jan gekregen ......Vandaar dat hartje erbij ..... het dopje is ook in de vorm van een hartje en het doosje is ook zo mooi !







Haaa Jette , heeerlijk heb ik nu ook op mmmmmmm !

één van mijn favo , "door de week parfum "









En nu gaat het boekje uit het koffertje in de kast bij de andere mini boekjes !!!!!!
Kan ik er tenminste naar kijken !












6 opmerkingen:

Anoniem zei

Super gaaf Bea! Leuk he parfum!

Marjolijn

ScrapEnjoy zei

Dat heb je weer erg mooi gemaakt Bea, hoe kom je op het idee.
Er zitten lekkere luchtjes bij, hou er ook zo van.

vr. gr. Lilian

Anoniem zei

Wat een gaaf boekje!
En een leuk idee!

scrapbookhoek zei

Haai wat een leuk idee en mooi gorden je boekje, idd open die kast en bij de rest kan je snel weer eens loeren naar je boekjes...

Just-Dinie zei

hoe kom je toch op die ideeén om voor zoiets weer wat te maken.
mooi gedaan bé.

bedankt voor je luisterend oor.

liefs dinie.

Anoniem zei

Hoi Bea ben een beetje aan het surfen en kwam je site tegen,wil je even zeggen,dat je prachtige werkjes maakt,groetjes Joke.