zaterdag 12 juli 2008

Rozen kistje

.
Ondertussen heb ik al aardig wat roosjes gedroogd , en tja waar laat je dat ?
Nou kennen we iemand die graag een sigaartje rookt die in van die kleine schattige kistjes zitten , ideaal om de roosjes er in te doen !
Heb er twee gekregen en meteen de gesso weer tevoorschijn gehaald , toen met glimmermist in de weer geweest , alle kleurtjes zo ongeveer wel gebruikt .
Het was eigenlijk een experimentje want had geen idee hoe het er uit zou komen te zien , in ieder geval glom het ding van alle kanten ! Gelijk de heattool erop gezet anders duurt het veel te lang voordat het droog is en ik houd niet van wachten !
Op de deksel rand zit gouden embospoeder en her en der ook nog wat kloddertjes .
Ik ben met van alles en nog wat aan de weer geweest , de tafel (6 persoons) lag helemaal vol !
Uiteindelijk na veel schuif werk is het dan toch gelukt !
.

Het kant wat je aan de bovenkant ziet is niet wit maar crême kleur , krijg dat niet goed op de foto zoals gewoonlijk ....

ook weer een stukje van het "koffie" papier gebruikt links in de onderste hoek .
De bloem bovenin is zelf gemaakt en bestempeld , daarna met glimmermist besproeid en daarop weer een echte roos .


De voorkant heb ik versierd met een kartonnen hart met daarop weer vervroemelde papiertjes en een sleutel van Tim Holtz , bewerkt met donker rode distres poeder .
En een takje van de lavendel er ook maar bijgestoken en weer een echte roos .
Helemaal rondom het kant en aan de zijkanten alleen wat rozenblaadjes gedaan anders word het een té bont kistje !

En voila ! de roosjes passen er nét in , mooi he !




5 opmerkingen:

ScrapEnjoy zei

Wat ik al zei, weer een schitterende creatie, zijn inderdaad kunststukjes die jij maakt.
Helemaal te gek, prachtig.
Leuk dat je rozen hebt gedroogd, vroeger maakte ik ze van ligh-klei en dan verven.
Ach, meis zo blijf je van de straat.

lieve groet Lilian

Anoniem zei

WAt geweldig mooi dat doosje. En mooi hoor met die roosjes, daar zal ook heel wat tijd in zitten, en van die tafel vol dat ken ik, meestal ook de vloer nog hier.

groetjes Marjolijn

Anoniem zei

Wat een ontzettend mooi doosje! Super!

Jackie zei

Wat een geweldig mooi en schattig kistje...

Chantal zei

Mooi gedaan zeg!!!