dinsdag 30 september 2008

Album Venetie deel 1

Tadáááá eindelijk het eerste deel af van Venetie , deel 2 en de rest moet ik nog maken (heb achterlijk veel foto`s vandaar ) Het is goed gelukt in ieder geval de sfeer die ik wilde .
Het kopje op de voorkant komt uit Venetie (dank je wel Dien !) Ik had zelf ook zoiets gezien maar dan anders en had het niet meegenomen , tja stom he , máár P+D gingen toch nog dus heeft ze dit mee genomen . Heb er wel wat veren achter gedaan om het wat op te leuken.
Heb veel met gesso gewerkt , is toch geweldig spul en met tisseu , tulle, gedroogde bloemen, muziekpapier , boekpapier, karton, distress inkt , lintjes , kantjes , veertjes en ook nog leer en nog een heleboel anders.
En zo word het boekje al snel dik en word het moeilijk om de bindring er nog door te krijgen !


Met z`n allen op het St. Marco Plein , jammer dat de fotograaf niet zag dat Jan lief er niet helemaal met zijn hoofd op staat ! Hebben wij weer !








Kan overal wel wat bij gaan tikken maar het spreekt allemaal wel voor zich toch?
Doe de foto`s wel in 3 delen want als ik ze allemaal in 1x download dan komen ze steeds verder van elkaar te staan , welke blogger heeft daar ook last van ??????





5 opmerkingen:

Just-Dinie zei

wat een tijd en veel werk heb je hier in gestoken, bea.
erg mooi geworden.

veel plezier verder met scrappen.

dinie.

Anoniem zei

Wat gaaf zeg!

Liefs Inge zei

Heel mooi allemaal! Je bent voorlopig wel even van de straat. Heerlijk toch met dit herfstweer! Veel succes met de rest, ik ben reuze benieuwd.

Jackie zei

Wow echt prachtig !!!

Chantal zei

Hij is prachtig.