zaterdag 24 januari 2009

Sweet Heart

.
Vorige week zat ik in een blad te bladeren en kwam iets leuks tegen .
Na wat brainstormen hoe dat nu te maken is het dan toch gelukt !
Het lijkt niet op het orgineel maar ik heb er mijn eigen draai aan gegeven .
Het is gemaakt van bons ijzerdraad en om alle aanhechtingpunten te camoufleren heb ik er een kanten randje omheen genaaid . Vintage plaatjes uitgeprint en een stikje erop .
Heel simpel maar een leuke decoratie , misschien ga ik nog wel meer van zulk soort dingen maken , erg leuk om te doen !

4 opmerkingen:

Inge zei

Ziet er super uit Bea!
En ingewikkeld!

Mazina zei

Leukkkk, echt supergaaf!

groeten
Mazina

ScrapEnjoy zei

Bea, wat ben je toch creatief meis, het ziet er schattig uit.

lieve groet Lilian

angelica zei

dat is wel leuk
keer wat anders

bea op mijn blogje staat staat er ook nog wat op jou te wachten

nog een fijne dag
Angelica