woensdag 8 juli 2009

Gescrapt en geschilderd !

.
Deze twee lootjes heb ik afgelopen weekend gemaakt , heerlijk om weer even wat te doen!
De foto is van vorig jaar zomer bij de zonsondergang in Kroatie .
Het lootje "Sister Love" is van de photoshoot in het park.
Twee middagen werk en het langverwachte eerste schilderijtje wat ik heb gemaakt is klaar !
Zo schattig die dames!
Vorig jaar zag in in het plaatsje Grozjan in een klein atelier prachtige schilderijtjes van vrouwen en meisjes , allemaal dezelfde gezichtjes maar steeds met ander haar en andere jurkjes , zo leuk!
Het was very expensive dus een reden om zelf eens aan de slag te gaan !!!
Ik vind het goed gelukt zo voor de eerste keer en zeker omdat het best moeilijk is om de uitdrukking op het gezicht goed te krijgen !
(ook al is het met een voorbeeld erbij ...)
Ik wil eigenlijk een hele grote maken maar of me dat gaat lukken ..?

Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer maar weer !


9 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Hele mooie lootjes zijn het geworden en wat een grappig schilderijtje. Leuk hoor heb je met gouash gewerkt?

ScrapEnjoy zei

Wat zijn je lootjes weer schitterend, wat heb je er weer iets moois van gemaakt.
En je schilderijtje is erg grappig, knap van je..... het is heel apart.
Ik kan wel tekenen maar schilderen, daar bak ik niets van.
Super gedaan meis, ga zo door.

lieve groet Lilian

Chantal zei

Supermooie lootjes weer bea. Je schilderijtje is heel grappig, niet mijn smaak maar wel heel leuk gedaan.

Unknown zei

Nou Bea, ik vind het écht kunst! Helemaal geweldig en vooral hun gezichtjes!

Be blessed!

Scrappiness zei

Lekker dat je weer zo creatief bent. Je lootjes zijn allebei super! En je schilderijtje vind ik knap gedaan, zeker voor een eerste....ik ben benieuwd of er nu meer volgen!

Pia zei

wow beautiful with lovely details

Anoniem zei

wow jij bent echt een crea bea!! je kan dus ook schilderen!!! knap hoor!! ik vind je lootjes weer helemaal te gek zoals gewoonlijk !! super weer meid!! liefs raffa

angelica zei

wauw weer prachtig
en nog een fijn weekend
ben op moment na zware periode niet echt actief geweest op internet maar kom stilaan weer wat op gang xx

Ellen zei

schitterende layouts zoveel verschillende textures en je wete er echt diepte in te krijgen. wat knap dat je dat zo kunt schilderen , heel apart