zondag 31 januari 2010

Award

Deze award heb ik gekregen van Natasja , dank je wel !!
Nu is het de bedoeling dat ik 7 dingen over mezelf hier vertel ....
1 Mijn grootste hobby is scrappen , maar foto`s maken vind ik ook geweldig , en die heb je ook nodig bij scrappen dus dat komt mooi uit !
2 Helaas heb ik de laatste tijd heel weinig tijd om creatief bezig te zijn ......
3 Ik vind bezig zijn met stof ook erg leuk , vandaar de stoffen hartjes .
4 Er ligt ook al materiaal klaar voor het maken van een teddy beer ......
5 De sneeuw is prachtig vooral als je op ski vakantie gaat , zijn net terug van een lang weekend .
6 Maar de zomer is ook geweldig , zomervakantie net geboekt naar Italie waar we al zooooo lang heel graag naar toe willen ! (wat zal ik veel foto`s gaan maken Yeeeeh !!!)
7 Ben ook nogal wispelturig en onrustig omdat ik te veel wil .... verdoe veel tijd aan het internetten zodat ik dan geen tijd heb om al mijn ideetjes daadwerkelijk te maken !

Nu mag ik deze award doorgeven aan anderen maar bijna iedereen heeft deze al!

Geen opmerkingen: