donderdag 5 augustus 2010

Home deco

.
Hier ben ik toch zó blij mee !!!! :)
Ben al een hele tijd op zoek geweest naar een paspop maar die dingen zijn gruwelijk duur tenminste als je een oudje wil ! Ik baalde heel erg toen er een mooie voor een leuk prijsje nét voor m`n neus voorbij ging dus maar weer verder zoeken .....
Opeens bedacht ik me dat ik iemand kende die er eentje in de garage had staan (al wel 3 jaar )
Ik heb haar gevraagd of ze er nog wat mee deed en zo niet of ik het van haar over mocht nemen, en dat vond ze prima ! Whow ik heb een dansje gemaakt hoor , helemaal blij want de pop is gááf !
De stof is natuurlijk oud maar helemaal in orde (wat je niet vaak tegen komt ).
Het hart om haar nek is het teken van uitbundige blijdschap hahah . Ik heb het hart gekocht in Zwolle bij de braderie in een snoezig prullaria winkeltje en kon het niet laten liggen ..... Bij de kringloopwinkel vond ik een snoezig blikje met een mooi gekruld randje om de deksel .
Het was beplakt met een prachtig papier maar helaas was het zo verkleurd en hele stukken waren niet meer te zien omdat het waarschijnlijk in de zon heeft gestaan .
Maar ik zag er wel wat in en heb het meegenomen .
Het papier heb ik er helemaal afgekrabt en het weer beplakt met Tilda .
De rand van het deksel heb ik zo gelaten, wel zo mooi !

Op diezelfde braderie in Zwolle kwam ik deze kleine chocolade vormpjes tegen en mocht 2 zakjes meenemen voor 0,55 cent ! Tja het begon ineens te regenen en de marktkooplui begonnen snel in te pakken dus hij was al bij dat ie nog wat verkocht !
Achteraf had ik nog wat mee moeten nemen , nou ja ....
Ze zijn zo leuk , alleen al om ze neer te leggen en te laten pronken in "m`n kast " maar ben wel van plan om chocolaatjes zelf te gaan maken !



Bij Intratuin hadden ze ook nog wat leuke koopjes zoals deze ovalen schaal met mooie rand en een spiegel , dus die staat ook in m`n kast !


Deze fotolijstjes komen ook bij de Action vandaan. Ze zijn zilver en eerst wilde ik ze wit maken maar dat zou zo`n gedoe worden dus heb ik het zo gelaten.
Met de mooie vintage plaatjes erin is het toch snoezig ?
Voor het lijstje staan 2 stenen potjes met de vintage roosjes erop die ik ook bij de kringloop vandaan heb !





Óók nog bij de Intratuin : die bloemen van papier zijn zo gaaf ! Weer in de koopjeshoek enkele gevonden die kapot waren ..... maar ik kan dat wel plakken met de onzichtbaar opdrogende lijm!
Je ziet er niets meer van ! Goed he !



Deze muurdeco van ijzer met een vintage afbeelding heb ik ook in Zwolle gekocht ...






Bedankt weer voor het kijken en tot de volgende x

2 opmerkingen:

Scrappiness zei

wauw ik zit helemaal te smullen van je prachtige spulletjes! Ik ga binnenkort naar Zwolle maar zie dat er niets meer te halen valt hahaha!!

ScrapEnjoy zei

Bea.....wat je zoal niet kan weghalen op een braderie of rommelmarkt......als je goed kijkt dan zie je toch leuke dingen he?
Nou, wat jij gescoord hebt is niet mis....super allemaal je spullies, lekker van genieten.

Liefs Lilian