donderdag 5 augustus 2010

Some scrap

Een tijd geleden heb ik deze twee canvasjes gemaakt maar niet geplaatst dus dat werd wel tijd ..!
Ik heb de achterkant gebruikt om een 3 D effect te krijgen en de rand is besmeerd met gesso en daarop wat roze decozand . Achter de foto een stuk stof met pareltjes bewerkt en om de randen kant, bloemen, veertjes, tule enz .
De stoffen bloem rechts onder heb ik zelf gemaakt.


Deze tweede canvas is net als de eerste gemaakt maar dan zonder decozand en ook de rand versierd met van alles . De bloem onderaan rechts heb ik ook gemaakt van stof.







Dit houten hart van de Action (wat is dat toch een gewéldige winkel !) heb ik gepimpt voor een jarige vriendin . Het papier van Tilda is zo geweldig en past er mooi bij.
Bovenop heb ik reepjes papier geplakt en er een kantje omheen gedaan en nog wat bloemetjes.
In het doosje heb ik eerst een stofje gelegd en gevuld met lekkere bonbonnetjes !!







bedankt voor het kijken en pimp ze !!!




1 opmerking:

Just-Dinie zei

Nogmaals dank je wel hoor, voor de opgepimpte hart!
Heb nog niet van de chocolaatjes gegeten, maar het staat veilig op de plank boven mijn bed.

Liefs Dien