maandag 23 februari 2009

All about love

.
Even een dagje voor mezelf vandaag en ik heb lekker zitten scrappen vanmiddag .
Deze schattige prent is van een postkaart die ik in 1997 heb gekocht toen we op vakantie waren in Engeland . In Wooler om precies te zijn , de datum had ik op de achterkant geschreven.
Het staat al die jaren dan weer hier en dan weer daar en het is eigenlijk zonde om er verder niets mee te doen , zag het vanmorgen en dit idee is spontaan bij me op gekomen !
Ik heb van dat "natuurpapier " gebruikt om een soft sfeertje te krijgen en heb dat in een vorm geknipt (van een ander blad overgetrokken).
Rechts boven in de hoek een bloemprint uit het papier geknipt van "Crate paper" , en een klein stukje streepjes papier van MMY "Wild Asparagus " prachtig dik papier wat ook echt als papier aanvoeld , ben er helemaal weg van !!
Verder wat bloemen en kant , en met hele kleine plaklettertjes "all about love" als tekst.
Op de kaart zelf staat : if you will have me, i will have you ..... is dat niet scháttig !






9 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig mooi en wat leuk dat je nu die kaart zo bewaard. sommige dingen kunnen je zo dierbaar zijn.

groetjes Marjolijn.

Anoniem zei

Wat een schattige kaart!! Je hebt er weer een super lootje van gemaakt, Bea. Prachtig

Groetjes,
Annemarie

Inge zei

Wat ontzettend leuk geworden!!

Anoniem zei

Hoi Bea.

Helemaal prachtig weer zeg!
Wat een ontzettend gaaf kaartje en dit is idd een hele leuke manier om het te bewaren!

Groetjes Jacqueline

Ellen zei

Wat een mooie lo zeg!! Ziet er gewoon romantisch uit!!
Mooie manier om een kaartje te bewaren...

ScrapEnjoy zei

Wow, mijn mond valt weer open van verbazing, meis meis, wat mooi en daar is niet 1 woord van gelogen.
PRACHTIG een lust voor het oog.
Wat ben je toch goed meis.

lieve groet Lilian

Mazina zei

Ontzettend mooie layout! Leuke kaart heb je gebruikt. En op deze manier kun je ook een gevoel van vakantie overbrengen. Het is zooo ècht Engels!

groeten
Mazina

Scrappiness zei

Ook dit is weer een superlootje Bea, heel mooi en romantisch, past allemaal perfect bij de lieve kaart.

Ellen zei

schattig die kaart ( volgens mij heb ik er ook een paar in die stijl) prachtige layout .

het geeft helemaal de Engelse cottage sfeer weer.