donderdag 19 februari 2009

Graphic 45

.
Afgelopen 6 februari had ik weer een excuus om wat lekkers te bakken , Jan zijn verjaardag !
En dan maak ik natuurlijk een appeltaart waar iedereen hier zo dol op is !!
Lekker voor `s avonds bij een bakkie koffie ! mmmm
De geur van appeltaart door het huis maakt het al gezellig , en als het klaar is en afgekoelt gaat het meteen de koelkast in want fris koud eten is het lekkerste !! ( tja of warm zo uit de oven maar het staat zo raar als er al een stuk uit gegeten is door mij ...)
Het Graphic 45 papier vond ik er het beste bij passen en ik heb twee velltjes gebruikt .
Deze keer drie kleine fotootjes uitgeprint in plaats van één grote , verder onder en boven muziekpapier , een gebaks papiertje , tule , bloemen van Prima en zelf gemaakte bloemen van voeringstof , velvet herfst blad , kant , een hoedenpin, knoopjes en een vintage theekopje uitgeprint .
De lijm is nog nat ....
Bovenin een tag onder het blad geschoven met een kleine tekst .


Voor dat iemand zich afvraagd waar ik dat velvet herfst blad vandaan heb , volgens mij van de Action .


11 opmerkingen:

Just-Dinie zei

hoi bea

waar was op zondag de 8e het stukje appeltaart, of hoeven wij daarvan niet te proeven hoe lekker jij een appeltaart bakt.
weer een mooie LO met een geurtje van appeltaart.

liefs dinie

Anoniem zei

Ik ben een stille bewonderaar van je blog wahahaha, ik kwam hier eens via via terecht.
Prachtige LO heb je gemaakt zeg!
Vind vooral de bloemen die je zelf gemaakt hebt erg mooi!

Groetjes Jacqueline

Anoniem zei

wowwwwwww ...super mooi bea!! die zelfgemaakte bloemen zijn zooo mooi! enne ...ik krijg wel trek van die appeltaart!
groetjes raffa

ScrapEnjoy zei

Meis, hij is weer geweldig, je hebt er weer een plaatje van gemaakt,echt schattig, enne lekker he APPELTAART, met een verjaardag bakt Annemarie ze altijd, ook voor mij.

lieve groet Lilian

Anoniem zei

Wat ziet die taart er heerlijk ut. Je brengt me op een idee. Ik ga weer eens taart bakken.
Prachtig lootje trouwens, mooi die bloemen.
groetjes Marjolijn.

Chantal zei

Jammer dat je de appeltaart zelf niet kunt doorgeven, maar met het lootje genieten wij er ook van. Lekker!

Scrappiness zei

Super, ik krijg gelijk trek in taart. Wat zijn de zelfgemaakte bloemetjes ook prachtig Bea!

Ellen zei

Een leuke lo Bea, je krijgt echt zin om er een hap uit te nemen...

Anoniem zei

Het is weer een mooi lootje geworden, Bea. IDD de zelfgemaakte bloemen vind ik zoooo gaaf. En,ja appeltaart....dat lust ik ook wel errug graag!!.Ik bak ze altijd samen met Niels en dat is altijd een groot feest.

Judith zei

He krijgt gelijk zin in een stukje... erg mooi gedaan (de taart en de lo)

linnes zei

Leuk, mooie LO en de appeltaart ziet er super uit, lekker!