zaterdag 7 februari 2009

Update

Afgelopen week was ik gekluisterd aan huis met een zweepslag in mijn been .
Het gaat gelukkig al weer een stuk beter maar aankomende week moet het nog wel rust hebben om helemaal goed te kunnen herstellen .
Het is toch niets voor mij hoor , ben altijd wel bezig en nu kan ik de deur niet uit , auto rijden kan niet , fietsen kan wel maar op en af stappen lukt niet , die trap op duurd ook een eeuwigheid , pffff ik hoop dat het snel over is !
Wel heb ik tijd om te scrappen maar zal je net zien dat de inspiratie een beetje slapjes is !
Dus ik klooi hier thuis maar wat aan , komt wel goed !

Vorige week heb ik een award gekregen van Lilian en van Daniella , dank jullie wel !!!
Voor deze keer sla ik de volgende over , de meesten hebben hem ook al .....
Ik gun het iedereen dus bij deze .

Geen opmerkingen: